Przetarg na wykonanie nawierzchni z kostki przy ul. M Prawego 7

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Strzelcach Opolskich zaprasza do składania ofert w przetargu nieograniczonym na:

Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni około 530 m2 – ciągów jezdnych przy ul. Marka Prawego 7 w Strzelcach Opolskich.

Pożądany termin wykonania zamówienia do : 30 wrzesień 2025 r.

Oferta powinna zawierać:

  1. Cenę ryczałtową brutto wraz z kosztem materiałów poszczególnych prac wymienionych w załączniku nr 1, który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji.
  2. Wartość 1 roboczogodziny wraz z narzutami (koszty ogólne, zysk, VAT) dla robót dodatkowych nie wymienionych w pkt. 1 niniejszej specyfikacji.
  3. Termin wykonania.
  4. Gwarancję. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest udzielenie minimum 5 letniej gwarancji.
  5. Referencje wraz z wykazem zrealizowanych prac w okresie ostatnich trzech lat o podobnym zakresie.
  6. Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej, pokój nr 1 z dopiskiem „Kostka Marka Prawego 7 – 2025”.

Termin składania ofert upływa dnia 02.07.2025 r. o godz. 1000

Warunkiem przystąpienia do przetargu jest dołączenie do oferty następujących dokumentów:

  • Dołączenie referencji z okresu ostatnich 3 lat potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – w tym min. 2 (dwie) roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości większej niż 300.000 zł brutto każda z nich.
  • Dołączenie do oferty kserokopii polisy ubezpieczenia działalności firmy na kwotę minimum 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych),
  • dokonanie wpłaty wadium w wysokości 9.000 zł (dziewięć tysięcy złotych).
    Wpłatę wadium należy dokonać przelewem na  konto nr 24102037140000420200078170.
    Termin wpłaty wadium upływa 02.07.2025 r. o godz. 900. Kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty wraz z nr konta na, które należy zwrócić wadium.
    W przypadku nie podpisania umowy na realizację przedmiotowego zamówienia przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana wadium przepada na rzecz spółdzielni.
  • Dołączenie do oferty oświadczenia o nie zaleganiu w płatnościach wobec Urzędu Skarbowego i  ZUS.
  • Dołączenia do oferty aktualnego zaświadczenie o prowadzonej działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż dwa miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Oferty w których zostanie stwierdzony brak wymaganych powyżej dokumentów nie będą rozpatrywane.

 Pracownikiem uprawnionym do kontaktu z oferentami jest :

  • mgr inż. Adrian Knapiak (tel. 77-462-44-45)
  • inż. Krzysztof Dudkiewicz (tel. 77-462-44-37)

Spółdzielnia zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.

Załącznik nr 1 do specyfikacji nr GM /  1750   / 2025 z dnia 16.06.2025 r.