Spółdzielnia Mieszkaniowa w Strzelcach Opolskich zaprasza do składania ofert
w przetargu nieograniczonym na:
Wykonanie asfaltowej nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych
o pow. około 1.300 m2 wraz z ułożeniem krawężników drogowych betonowych przy budynkach mieszkalnych w Strzelcach Opolskich przy ul. Sosnowej 5,7.
Pożądany termin wykonania prac do: 31.07.2024 r.
Oferta powinna zawierać:
- Cenę brutto:
- Frezowania 1 m2 nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału
z rozbiórki na odkład do 3 km – wyrównanie istniejącej nawierzchni, - Wykonania 1 m2 nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa grubość po zagęszczeniu 3 cm (oczyszczenie nawierzchni, skropienie emulsją asfaltową, ułożenie warstwy ścieralnej mieszanka AC 5 lub AC 8),
- Wykonania 1 m2 nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa – za każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu. Krotność = 2,
- Rozebrania 1 mb krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej.
- Ułożenia 1 mb krawężnika betonowego wystającego o wymiarach 15×30 cm
z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo – piaskowej.
- Frezowania 1 m2 nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału
- Okres gwarancji.
- Termin realizacji.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktu z oferentami jest:
- mgr inż. Adrian Knapiak (tel. 77-462-44-45)
- inż. Krzysztof Dudkiewicz (tel. 77-462-44-37)
Ofertę należy składać w siedzibie spółdzielni pokój nr 1, z dopiskiem „Nawierzchnie asfaltowe 2024”.
Termin składania ofert upływa dnia: 05.04.2024 r. o godz. 1000.
O zachowaniu terminu składania ofert decyduje data stempla pocztowego.
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest dołączenie do oferty następujących dokumentów:
- udzielenia minimum 5-letniej gwarancji,
- dołączenie minimum 2 referencje na wykonanie asfaltowych nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych (na kwotę 200.000,00 zł każda) z okresu ostatnich 3 lat potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
- dokonanie wpłaty wadium w wysokości 6.000 zł (sześć tysięcy złotych).
Wpłatę wadium należy dokonać przelewem na konto nr: 24102037140000420200078170.
Termin wpłaty wadium upływa 05.04.2024 r. o godz. 900. Kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty wraz z nr konta na, które należy zwrócić wadium, - dołączenie do oferty kserokopii polisy ubezpieczenia działalności firmy na kwotę minimum 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych),
- dołączenie do oferty oświadczenia o niezaleganiu w płatnościach wobec Urzędu Skarbowego i ZUS,
- dołączenia do oferty aktualnego zaświadczenie o prowadzonej działalności gospodarczej.
Oferty, w których zostanie stwierdzony brak wymaganych powyżej dokumentów nie będą rozpatrywane.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.